2010

Dog någon som stod dig nära? - nej som tur är inte!

Vilka länder besökte du? - Endast Sverige. Tråkigt men sant! Var inte ens i Norge eller Danmark. 2011 får ändra på den saken!

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? –    Ja.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? – 12 juli då jag fick reda på att jag kom in på läkarutbildningen. 30 augusti då jag började på läkarutbildningen!! =D 

Vad var din största framgång 2010? – Lärt mig massa saker. Plus att jag äntligen kom in dock inte min förtjänst jag bara tackar han där ovan =D

 Har du varit sjuk eller skadat dig? – inte vad jag minns

Bästa köpet? – min IPL-behandling <3

Vad spenderade mest pengar på? –  hyra, telefonräkningar, kläder och alla dessa idiotiska smsbiljetter till spårvagnarna som jag fortfarande håller på med måste köpa spårvagnskort!!

Gjorde någonting dig riktigt glad? -  Jesus, min familj, mina vänner, att jag kom in på utbildningen, mina kompisar som gifte sig, min kompis som fick barn <3

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- Alicia Keys love is blind

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– jag var gladare! dock ledsnare på slutet

Vad önskar du att du gjort mer? – börjat plugga på MCB:n i tid

Vad önskar du att du gjort mindre? – hängt mindre på facebook hahahha!

Hur tillbringar du julen? – Med min familj och släkt!

Favoritprogram på TV? – Helt klart Geys anatomy!!

Bästa boken du läste i år? - Änglavakt, intelligent skapelsetro.

Största musikaliska upptäckten? -  vet inte

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Minns ej

Något du önskade dig men inte fick? Minns ej va ju nästan precis ett år sen

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - var på släktkalas, firade att min mormor och morfar varit gifta i sextio år!! sen på kvällen var jag och Rebecka hos Ida och kollade på baksmällan!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – jaa det finns det!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? – ganska blandad. kanske lite kvinnligare än tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0