terapi, känslor, flytt

Min data är inne på service.
Den gick sönder fyra dagar innan skolan börjar. Bingo! (Ironisk).
Den gick också sönder två dagar innan garantin gick ut. Bingo! (Inte ironisk).

Men nu fick jag låna pappas (grymt sega "jamen det är ju för att du är ute på det där fääjsbooook" citat pappa) data för att blogga av mig lite. Att blogga är som en slags terapi. Jag är en känslomänniska, det är massa känslor jämt och ständigt så det är gött att blogga av sig. Värre blir det på söndag när jag sitter ensam i ett rum i gbg och inte har nån data där jag kan blogga av mig på.

Jag kan ju säga så här att innan letade jag röda prislappar på kläder. Nu letar jag röda prislappar på mat. Idag scannade jag igenom köttavdelningen på coop och hittade en skinkstek för trettio spänn. Så kvällen har ägnats åt att laga mat, så nu har jag massa matlådor. Man måste ju få ut sina känslor på nåt och idag råkade det bli på skinksteken.


Mitt liv har också ikväll packats ner i bananlådor och en zebrarandig väska.





LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0