ruset av lycka

Lyckoruset att jag faktiskt har kommit in och att jag äntligen ska bli läkare har ännu inte lagt sig! Så fort jag tänker på det så svävar jag typ fram. haha Var på högskolan i borås igår och ansökte om studieuppehåll från sjuksköterskeutbildningen. Jag planerar verkligen inte att komma tillbaka. Men lika bra att ta studieuppehåll istället för att hoppa av när möjligheten ändå finns. Sen fick jag brev från Sveriges läkarförbund häromdagen som ville att man skulle gå med i det. Det börjar kännas att jag verkligen ska börja.

Men jag måste erkänna att jag är ganska rädd. Rädd för att inte klara av det. Men jag tänker att när Gud nu har hjälpt mig ända hit så får han ju faktiskt hjälpa mig igenom utbildningen också!


Sen är det ju tur att jag har köpt så många nya högklackade skor på senaste tiden så att jag blir snygg i operationssalarna!


Asså jag skojar.



LLFUAMJ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0