kontrakt och ullared

Idag inne i h&ms entré fick jag äntligen signa kontraktet till mitt rum! =) och visst fick jag bo där jag allra helst ville nämligen på Guldheden!! wooohoo Gud är god!


sen har jag och mamma varit på ullared! Så nu är plånboken drabbad av en finanskris! Men jag köpte inget kul till mig själv (förutom 2 nagellack och 2 hårband) utan bara massa tråkiga saker som tamponger och toalettrengöringsmedel. Men det känns som att jag har mat så det räcker ett halvår framöver så det är grymt! Men jag fattar inte hur jag ska få plats med allt jag handlat för jag kommer ju inte ha mer plats där än vad jag redan har.

Sen är det helt sjukt vad man kan handla bara för att det är billigt "å kolla vilket billigt och snyggt duschdraperi! nej just det jag har ju ingen egen dusch"  "de här förvaringslådorna verkar väldigt bra och är ju grymt billiga, fast jag har ju å andra sidan ingenting att förvara i dem"

I verkligheten är det mkt mer än vad det ser ut att vara på bilden! haha



LLFUAMJ

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0