again

nu är jag här igen. Alla dessa känslor jag snackade om ni vet.

Min första gymnasiedag var hemsk. Jag räknade till och med ut hur många dagar det var innan jag fick ta studenten. Själva linjen kändes helt rätt så jag hade aldrig en tanke på att byta. Min klass hade grymt sköna människor och jag fick kompisar men trots detta så trivdes jag ändå inte därför att allt var så nytt och jaaa nytt och konstigt och ovant. Det dröjde typ åtta månader innan jag trivdes. Men sen var det den bästa vardagen. Jag älskar min gamla gymnasieklass. Bästa klassen genom tiderna och vi träffas ofta.


Men min gissning är så här:

Jag tror det kommer dröja en sekund innan jag trivs på själva utbildningen.
Jag tror att det kommer dröja ett år innan jag trivs med klassen ordentligt.
Jag tror att det kommer dröja en timme på studenthemmet innan jag har räknat ut dagarna till sommarlovet då jag får åka hem, inte bara för en helg utan konstant i tre månader.
Jag tror att det kommer dröja ett år på studenthemmet innan jag trivs riktigt ordentligt.



Jag känner mig själv alltför väl...



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: E-K

Skönt ändå att känna sig själv såpass att man vet att det antagligen kommer bli väldigt bra i slutändan, trots att det inte känns så från början!

2010-08-27 @ 21:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0