snart

snart dax för sprutor igen! Denna gången är det för hepatit A+B och tuberkulos inför praktiken. Men har ju glömt att fråga om det är några biverkningar. Ska ju skriva det där äckliga högskoleprovet imorgon och då kan jag ju inte sitta där med hepatit och tbc symptom! haha

Att skriva högskoleprovet är bland det tråkigaste som finns. Skulle aldrig i mitt liv gjort det om jag inte nödvändigtvis var tvungen. Men det finns vissa nördar som går och gör det för skojs skull för att se vad de får och det är ofta de som får de bästa resultaten också. Såna människor kan man dela in i två kategorier: nördar och glidare.


ååå vad jag önskar att jag var en glidare!



LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Ska du åka någonstans;)? Eller kanske inte därför du tar sprutorna, men tänkte att man brukar det när man åker utomlands!

2010-04-09 @ 10:43:57
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0