lalala

Har varit ledig en dag sen praktiken började men nu är jag ledig två dagar! och som en klasskompis skrev på facebook när hon var ledig "Äntligen kan man få gå i rosa nagellack och sova ut ett par dagar!" Jag håller så med =)

Men igår var en jätteintressant dag! Jag fick typ rengöra ett kroniskt diabetesfotsår =D sen fick jag ensam hänga med en man ner på cystoskopi vilket innebär att man går in genom urinröret, genom prostatan och in i urinblåsan och kollar. Så nu har jag sett hur mannens anatomi ser ut inuti, så kom allt upp på en stor skärm.. ascoolt =D

I eftermiddag ska jag åka till underbara Göteborg! Älskar att va på besök i den staden! Jag ska skriva mitt idrottsprov men det ska nog gå bra hoppas jag. Är ganska så basic.


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till! Go pink!

2010-04-27 @ 10:35:12
URL: http://whythis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0