lalala igen

Har varit i Göteborg hur det gick återstår att se. Men nu på kvällen har jag varit med malin och linnea och garvat hur mkt som helst. Det roliga är att vi är lika knäppa alla tre och speciellt när vi kommer tillsammans. hahaa

imorgon ska jag åka till göteborg och shoppa trots att jag egentligen inte hinner. Men jag känner att det är dax att hitta en klänning till bröllopen. Fick världens finaste inbjudan idag till bröllop nummer två =D

Igår gick jag förbi Bäckäng och det är kulturvecka där denna veckan. Åå vad jag kan längta tillbaka till Bäckäng ibland. Det var verkligen tider det!! =D


nu ska jag läsa in mig på en tarmsjukdom innan jag somnar.


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0