el hospital

Andra praktikdagen gjord! Imorgon är jag ledig och jag längtar redan till fredag då jag får träffa patienterna igen! Speciellt en dam som jag verkligen fäst mig vid redan trots att hon oftast är ganska sur och irriterad. Hon har liksom blivit my lady. Men det är kanske inte så konstigt att en del är sura när de har ont, är ledsna, oroliga osv. Jag vet att jag innan har sagt att "om det är nån patient som nödvändigtvis måste dö så önskar jag att den dör under min praktik." Bara för att det är bra att ha erfarenhet av det. Jag tar så tillbaka det! Jag vill inte att någon av mina patienter ska dö!

Jag har verkligen bestämt mig för att göra det bästa möjliga av praktiken, ta egna initiativ och göra allt för att göra livet lite enklare och lite ljusare för dem!

Aaa jag trivs som fisken! =)


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gott att höra att du trivs!!! :)

2010-04-22 @ 16:41:54
URL: http://whythis.blogg.se/
Postat av: Noahzainab

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:09:59
URL: http://noahzainab.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0