även små saker

Ett exempel på att Gud även bryr sig om småsaker:

Igår var jag i Göteborg med Linnea och shoppade =D jag ska ju på två bröllop i sommar och så har jag letat runt massa på nätet  efter en fin klänning att ha på mig men jag har inte hittat vad jag vill ha och jag har kollat runt i Borås utan resultat där också. Jag ville inte ha nån svart eller vit klänning. Jag ville inte ha nån blommig klänning eller nån tunika. Alla klänningar i hela stan och hela göteborg var ju blommiga! Inte för att det inte fint utan för att jag inte var sugen på det. Många affärer senare utan att ha hittat nåt som klickar börjar jag bli lite desperat så jag ber en tyst bön till Gud om att han ska hjälpa mig att hitta en bra klänning. Precis då går vi förbi sisters och Linnea säger att dit kan vi ju gå in och titta. Så det gör vi och i rulltrappan upp sitter en affisch med en modell med en så jättefin klänning så jag går och frågar expediten vart de hänger. Då hade de bara en kvar och i exakt min storlek. Plus att den var nedsänkt till halva priset för att det bara fanns en kvar =D den var så fin och så jag.

Tack Gud!



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0