tjena tjena

tjena tjena MITTBENA har jag nu! plus en annan färg i håret!

tanken var att mitt hår skulle bli mellanblont..hade till och med med en bild och visade vilken färg jag ville ha.
dock hade jag oturen att få en frisör som var färgblind!

för tänk er en blandning av brunt, blont och grått (!) den färgen har mitt hår nu!
sen när jag kom hem och ställde mig framför spegeln upptäckte jag att hårbotten plus ganska mycket mer hår
sntagit en blandning  av brunt och lila och tittar man noga kan man också urskilja en mörk nyans av rosa
(enligt frisören skulle det bli sååå snyggt med en brun hårbotten så hon la i lite färg där..öööh)

först stod jag framför spegeln som fallen från skyarna och visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

meen jag ser ju ut som jag gör så numera garvar jag varenda gång jag ser mig i spegeln. Ja vad ska man göra då?! går inte att färga om ett nyfärgat hår om man inte vill satsa på att bli flint.
så nu ska jag gå och ha en liten garvstund framför spegeln!


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Kimmy

Var gjorde du det?

Du ska gå till Iman på barbershop. han vet vad han gör.. he really does! puss.

2009-10-01 @ 08:30:36
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0