fullt upp och kuuuuul

fullt upp har jag! i onsdags var jag på finsittning med skolan. Igår träffade jag kristna skolgruppen. Idag ska jag åka till Göteborg och gå på nåt ungdomsmöte i nån kyrka för folk mellan 20 och 30. Imorgon ska jag på tjugoårskalas =) kuuuul !!

Har kommit på att jag nog ändå verkligen verkligen vill bli läkare! Hjärtkirurg vill jag bli!! såå nu ska jag troligen söka till Danmark så då kanske det blir flytt till Köpenhamn om jag kommer in..hoppas att jag gör det!


Så måste jag berätta en aaskuul grej som hände på finsittningen i onsdags. Det är typ trerätters middag och underhållning. Som vanligt var det många folk runt omkring mig som frågade varför jag inte drack osv.
Ungefär så här såg konversationen ut mellan mig och killen som satt bredvid mig i början av kvällen.

Han: Dricker inte du?
Jag: Nej, asså jag är absolutist så jag dricker aldrig nånting.
Han: Vad tråkigt det måste va!
Jag: Nä asså det är grymt! Jag har typ alltid kul ändå.
Han: Visst, man kan säkert ha kul ändå. Men jag har vart nykter några gånger på fester och ååå vad tråkigt jag hade! så det är ju dumt att chansa!
Jag: Okeej..men det brukar alltid bli gryyymt kuuul när jag "chansar"

Mot slutet av middagen

Jag: Hörrdu..vem av oss två har garvat mest här ikväll?
Han: Ja det är ju sjääälvklart du!!     (han själv hade mest suttit där ganska tyst)
Jag: Vad har jag i mitt glas (cola) och vad har du i ditt (öl)?
Han: hmmmm

Han blev serisöst helt ställd. hahah
Iiin youuuuur faaaace my buddy!=)

nä men faktiskt så var det ju ganska så asgött !!=D

LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0