tjooohooo

Börjar vänja mig vid håret. Tydligen är det ingen annan som har uppfattat alla dessa konstiga färgerna i mitt hår så kanske var det bara jag som va färgblind och inte frisören.

Imorse när jag gick till skolan fylldes jag av ett lyckoruus!! Det är höst och jag älskar hösten!! Löven är fina och luften är underbar och jag slutade tidigt och sen hem och plugga minst fem timmar och sen har jag haft kvällen fri!! Underbar dag helt enkelt !! Dessutom var det en ny föäreläsare som faktiskt snackade lite vettigt och inte bara om sina katter eller om sina problem med gylfen på byxorna. Asså det är sant! och inga korta stunder heller hon kan sväva ut typ 20 minuter! Det allra bästa va en kille i årskursen över oss som räckte upp handen och frågade om det skulle komma på tentan hahah aaaskuuul!!

Jag och Ida har ju en hemgrupp för 11-12åringar varannan fredag och imorgon ska vi kolla film. Detta innebär att jag nu ska ställa mig och poppa maaaaaassssaaaaa popcorn !!


För övrigt är datorer bra men när de krånglar är det sååå jobbigt och jag får paniiiik!! Därför har jag bestämt mig för att gifta mig med en man som är äckligt grym på datorer !!


LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är riktigt bra på datorer!

2009-10-02 @ 13:38:56
Postat av: Anonym

Jag är riktigt bra på datorer!

2009-10-02 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0