Tjaa!

Tjaa! Tenta imorgon.

Den här boken mina vänner..det är sjuksköterskornas bästa vän!
Sjuksköterskornas handbok genom livet.


Du blir inte sjuksköterska utan att kunna den här boken utan och innan !!

och det här är vad jag har ägnat veckan åt. Det ser inte ut så men det
är typ 13 böcker och 600 papper !!





som ni ser så gör man allt för att slippa plugga när man till och med tar sig tid till
att ta kort på allt och lägga ut på sin blogg! hahaha

meeen..jag har iaf bestämt mig för att jag kan allt nu! =D

så behöver ni ett vårdande samtal så är det bara att kontakta mig!
så ska vi "ansa, leka och lära i en anda av tro, hopp och kärlek
och hjälpas åt att skapa din lidandeberättelse som vi sen relaterar
till din livsberättelse!"

låter lockande va ?;)


High five!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0