skratta mitt inatten !!

Just nu har jag maassaa att göra vilket innebär att jag har ganska svårt att somna på kvällarna eftersom jag har så fullt upp. Så det senaste har det varit så att det alltid tar typ minst en timme oftast två innan jag somnar. Grymt störande och grymt tråkigt att bara ligga där så länge innan man somnar.

Meen har man en syster som Johanna så behöver det inte bli så tråkigt sen ändå!=) Igår hade jag legat typ en timme och försökt somna, klockan va typ halv tolv. Då hör jag hur hon ropar från sitt rum väldigt högt:

"neeeej nu tänkte jag fel!! väänta lite!! vi tar det imorgon!! väääänta!"
så hör jag massa ljud så jag tänkte att det  är bäst att kolla in vad hon håller på med. Eftersom hon brukar ha konstiga saker för sig i sömnen. Så jag gick in till henne och tände lampan och då har hon kastat ner sitt täcke på golvet och hon sitter på sängkanten på väg upp.

Jag sa till henne att gå och lägga sig och hon bara "vaddå gå och lägga mig?" (hon sov tydligen fortfarande)
sen vaknade hon och hon bara "eeeh..vad händer?" typ
HAHAHAHA verkligen aaaaskuuul så då fick vi oss ett asgarv typ mitt i natten (och jaa, ska man upp tidigt är halv tolv mitt i natten)

aaa ni skulle sett hennes min när hon vaknar upp och lampan är tänd, hon sitter på sängkanten, täcket ligger på golvet och jag står i dörröppningen!! hahahaha aaaaskuuul !!

garvade lång tid efter att jag lagt mig i sängen efter det.
hahahaah

sen somnade jag.


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0