en dag utöver det vanliga

Denna dagen har nog ändå varit lite utöver det vanliga kan man säga.
Har varit i Skövde på kalas. Morfar fyllde 84. Så i princip hela släkten var där och morfar bjöd oss alla på lunch på restaurang. Var buffé väääldigt  god mat! Jaaa det är ju bara att garva åt hans födelsedagspresent som han fick av oss alla som råkade vara lunchkuponger ! hahahaha
Sen skulle vi gå på promenad och fråga mig inte hur men det slutade med att vi hamnade i värsta modeaffären. Ofta hela vår släkt står och hänger i en klädaffär liksom men det gjorde vi i alla fall! haha

sen drog jag och mina kusiner drog till en skateboardhall där det var nån skatetävling innan åkte vi hem till mormor och dem igen och åt tårta och snackade.

och det här med sjuksköterskor måste ju ligga i släkten asså för jag vet inte hur det kom sig, men helt plötsligt sitter vi alla runt köksbordet och mormor tar blodprov på oss alla för att kolla om vi ligger i riskzonen för diabetes hahahaaha

när vi skulle åka hem hade Daria skickat ett mess och skrev att hon Tina och Johanna va hemma hos henne och åt tårta. Det va inte planerat men va så länge sen jag träffade dom så jag drog dit och det hela slutade med att vi drog till x & y. Det här med krogar har aldrig riktigt varit min grej, men vi var där ett tag i alla fall och sen drog jag, Johanna och Jonte hem och så hade vi ett djuupt teologiskt samtal i bilen.

Jaa vad säger man? Riiktigt naajs dag!!=D


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0