<3<3<3

måste bara skriva av mig. Jag ääälskar verkligen mitt liv och min vardag!!
Älskar skolan och det ska bli såååå kuuul att få jobba på sjukhus!!
Drömmen är att jobba utomlands med läkarmissionen ett tag men sen känner
jag att jag vill jobba på Sahlgrenska i Göteborg, det är ju faktiskt nordens största sjukhus!


För övrigt gjorde vi inte mkt idag heller. 15 minuters intensivt plugg. Resterande fem timmar facebook, youtubeklipp, lagade och åt mat plus åt chokladbollar som jungan bakade samt snackade om allt och inget=) hahaa arbetet ska ju bara in på måndag klockan fyra och alla andra grupper är klara men det är luuuuuugnt!=)


imorgon ska jag till staden där jag föddes för 20 år sen (skövde) ska på 84 årskalas.
om jag hade gillat hockey hade jag nog hejat på skövdes hockeylag tror jag.
Jag kan ju faktiskt deras lagsång (heter det så?) och dessutom så är den såå grymt braa!

åååååå <3

LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0