spruuuuuta

Har nu idag då tagit den här sprutan. Har varit lite skeptisk och är det fortfarande meen som sagt som sjuksköterska ska man ju digga sprutor så det är väl bara att köra =) börjar få lite ont i armen faktiskt. Men hon som tog sprutan va jättesnäll och verkligen visade mig hur man skulle ta sprutan så nu kan jag det!=) så nästa gång ska jag va på rätt sida om sprutan!! yeeah

för övrigt fick jag och Johanna (inte min syrra) den geniala idén att gå ut och promenera i spöregnet idag. Mindre kul tyckte  hennes hund att det var. En liiiiten jättesööt terrier som är mer blind än seende. Det såg såååå kuul ut när vi gick att folk till och med kommenterade. Jag och Johanna gick med raska steg. Flera meter bakom (det var ett låååångt koppel) gick den lilla lilla hunden eller den gick inte utan den lunkade fram jäättelångsamt! haha verkligen askuuul!

Jag är sugen på att ha kuuuul och det nuuu! Men klockan och mitt sunda förnuft säger mig att jag måste gå och lägga mig.
och jag måste ju leva upp till mitt goda rykte som smart!

En kille som går i min klass och som jag inte kände så jättebra sen innan men vi hade ändå varit på ett österrikeläger tillsammans en gång. han sa så här efter några veckor i min klass jätteförvånat: "Jossan är ju faktiskt rätt smart!"

Klart jag är smart!


LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0