lullabye

Tjooo!! Gjort tenta..kändes bra Gud är god !!!

har haft en riktig gliidardag!! Efter tentan satt jag, Joanna och Diana i datasalen och snackade tjejsnack i typ en och en halv timme! Jungan ringde och han väntade på oss så snällt tills vi va klara. Sen gick jag och Diana och åt thai och Jungan fortsatte att va så snäll och gick på stan medan han vänta på oss tills vi va klara. Han bara "aaa ni är ju klara på en halvtimme!" Ja en och en halv timme tog det. Sen drog vi hem till Diana och hängde och sen drog jag hem till Ida och hängde och vi och Rebecka checka in hennes grymt fräscha lägenhet!! Som hon sa, hon visar bara sin lägenhet innan den är klar för VIP !=)

man ska inte sova bort livet eller sin ungdom !! Det har min kropp tydligen fattat. Hela hösten har jag somnat tidigast halv ett på kvällarna trots att jag lägger mig halv elva. I natt somnade jag halv fyra och jag la mig halv tio!! och sen upp klockan sju och göra tenta på det! Jag vet inte vad jag går på längre seriöst..inte är det sömn iaf!
och jag tänker verkligen inte på nåååånting när jag ligger och försöker sova!! utan jag är jättetrött och bara vill sova!  
aaa vad göööörs ??

för övrigt tankade jag för första gången häromdagen (har haft körkort i tre år)
Pappa betaaalar !!

 
mmmmm sing for me a perfect lullabye !!



LLFUAMJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0