heeelt dizzzy!!

Jag har tenta imorgon. Började plugga igår av den anledningen att jag ju va tvungen att plugga engelska heeeeela förra veckan! Så på de här två dagarna har jag fått sitta hemma och försöka trycka in allt om cellens, skelettets och musklernas anatomi. Plus lärt mig massa muskler och ben på latin.

Har pluggat sen klockan tio imorse..alltså i tio timmar! Med undantag för en tjugo min promenad då jag va tvungen att lägga allt på plats för att sen kunna trycka in lite till. och så åt jag väl nån gång med. antar jag? kommer knappt ihåg! plus att jag får gå upp astidigt imorgon och läsa lite till!

aaa snacka om att det verkligen snurrar uppe i hjärnkontoret nu asså!! hahahaha


och du..har du koll på var du har din musculus obliquus externus abdominis ?

high five!


LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0