Karl-Otto nånting

Igår på jobbet sitter jag i lunchrummet och läser aftonbladet.
Så får jag helt plötsligt syn på en insändare som jag seriöst
var tvungen att läsa flera gånger för att kolla att jag inte hade missuppfattat eller läst
fel. Det stod nånting i stil med det här: Kristdemokraterna är ju helt ute med sitt
förslag att sänka alkoholskatten. Ska Sveriges folk inte bara bli sjuka av det,
utan även fattiga också? Undertecknat Karl-Otto nånting som jag inte minns.

Jag dog ärligt talat. Ååå snacka om stjärna! Självklart ska man ju sänka
alkoholskatten så att de förutom att bara köpa sprit även får råd till
lite potatis också!! Eller så kanske det inte alls är så, utan det kanske är så
att de blir ännu sjukare för då köper de nog tyvärr ingen potatis utan ännu mer alkooohool.

Snacka om tröööög! Har ingen aning om vad jag skulle ha gjort
om jag hade träffat den här mannen. Okej jag har nog visst en aning
han skulle bli överkörd av alla mina argument.

Meen det här gjorde i alla fall att jag inser att jag MÅSTE rösta!
För om det finns fler som han (vilket det troligen gör)
så jaa då vet man aldrig vart världen är på väg asså!

Idag för exakt ett år sen tog jag studenten.
Ååå vad kuuul det var!!

hej hej på dig

Kommentarer
Postat av: Tina

hejhej ^^

kollade faktiskt på klockan precis kl 12 idag, vilken nostalgisk känsla det var. haha. Blev glad i alla fall. Men vad jag saknar det :P

2009-06-05 @ 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0