ensam hemma!

okej jag ska erkänna min stora svaghet.
Jag fullkomligt älskar att vara själv hemma i ett tomt hus..på dagen!
På natten är det liksom..vet inte men vad som helst kan ju liksom hända.

och själv hemma det ska jag vara inatt för typ första gången. Mina föräldrar åker typ aldrig bort
men när dom har gjort det har alltid min syrra vart hemma. så nu är det premiär och jag är
okej..jag erkänner ganska rädd. Och inte blir det bättre av att jag nu håller på och läser en
bok som heter en mördare i mitt hem och som dessutomär en sannhistoria. Plus att jag nyligen
hört om alla inbrott som sker runt om i Borås. Helt seriöst skulle jag vilja som carro gör nu när
hon sover själv hemma, sova med ett basebollträ bredvid sängen. Men det ligger nånstans ute i förrådet
och dit ut vågar jag verkligen inte gå. men jag ska nog leta upp nåt liknande som finns här inne.
och sen sover jag på övervåningen nu. skulle aldrig palla att bo  på nedervåningen. Nu hoinner jag åtminstone förbereda mig om de tex skulle slå sönder nåt fönster eller nåt.

fattar inte hur jag ska klara av att bo själv sen. Jag får helt enkelt bo hemma tills jag gifter mig=) hahah

God natt sov gott och jag talar INTE Om vart jag bor!=) hahahhah

LLFUAMJ (Lev livet fullt ut, alltid med Jesus)

Kommentarer
Postat av: En skurk

Jag VET vart du bor... Moahahahaaaaa!



...de e ju bara uppåt vägen från oss, ju ;)

2009-07-01 @ 15:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0