kaosmycket

har vart kaosmycket på jobbet idag!
och man räcker verkligen inte till när det är låång kö
på båda sidorna, båda telefonerna ringer, flera kassor vill ha växel och
pantmaskinen är full på en och samma gång, samtidigt som man måste
springa och kolla ett pris för att det inte är nån på golvet. haha
ett tag var jag seriöst nära att bara sätta mig ner och asgarva för att
det bara va sånt grymt kaos allting ! hahah

jag gillar verkligen mitt jobb! men det ska bli grymt skönt att
va lite ledig nu..ska till europakoferensen för första gången
på torsdag..grymt nice!=) jag och Ida ska åka till nåt som heter fjällnora
och sova. och denna gången har vi inte amanda med oss så
Ida får försöka reda ut det för jag kan verkligen inte =) haha
kommer säkert hamna mitt ute i nåt konstigt ställe. hahaha

sen så gjorde jag det igen idag!  för några år sen gjorde jag och en kompis
nmisstaget att fråga en blind man om han kunde visa oss på kartan vart vi var
när vi var ute och orienterade. idag pekade jag på en bild i en tidning och frågade en
blind tjej om det va den klockradion hon menade. rätt hemskt. men jag stod bakom disken och
hon framför så jag såg faktiskt inte den vita käppen hon hade i handen.

nää nu ska jag gå ner och äta och lyssna på lovsång =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0