gryymt roligt!!

måste blogga om dagens roligaste händelse ingen som läser kommer fatta nåt men whatever =)
Jag och Malin va hemma hos Linnea idag så hade Linnea svamp plockad från skogen i sitt kylskåp.
I deras kök har de ett miiinilitet rum som man går in i och där finns kylskåpet poch skafferiet. Dörren
till detta minililla rummet är alltid öppet. Så gick LInnea in i detta rummet och tog fram svampen och
Malin och jag gick också in i detta rummet. Så stängde vi dörren och så lurade Linnea mig och Malin att vi
skulle äta svampen så då vi smakade då. Precis då öppnar Linneas pappa dörren och hans roliga miner går inte att beskriva med ord!!  men han såg såå rolig ut när han typ bara "ööööh" när han öppnar dörren och så står vi tre ihopklämda i det lilla lilla rummet och tuggar rå svamp!! hahhaha han bara typ "eeeh ska jag stänga igen eller"

hahahhahahah aaaskuuul!!!!

Imorgon ska jag till europakonferensen för första gången. Blir nog grymt tror jag.
åker imorgon direkt efter jobbet! såå ingen dator och därmed ingen jooossan.blogg.se
på några dagar!

LLFUAMJ

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha jaaa de va faktiskt rätt kul... hahahha :D men som du skrev fattar nog ingen annan haha

2009-08-06 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0