tidig morgoon!

Blir road trip i helgen igen med a-e och Johanna. Ska till örebro och hälsa på sara för att sen dra vidare till karlstad för att hälsa på elin. Gryyymt!


För övrigt har jag haft tenta idag. Alltid när jag har tenta går jag upp en timme och en kvart eller en och en halv timme innan jag måste gå till bussen tio minuter innan den går! Men det händer endast under tentadagar!

Imorse insåg jag vad sköönt det är att ha gott om tid på sig på morgonen. Äta frukost i lugn och ro till och med hinna bläddra igenom tidningen istället för att som varje dag annars, kasta sig upp ur sängen, snygga till sig lite snabbt, kasta i sig frukosten i värsta fall äta den på bussen och borsta tänderna på en av skolans toaletter! Vardagarna som jag har borstat tänderna hemma sen jag började gymnasiet kan jag nog nästan räkna på mina två händer.


Men trots sköna lugna morgnar tar det aaasgooooa i att utnyttja alla minuters sömn maximalt över! Så jag fortsätter att nog att borsta tänderna i skolan! Så nästa lugna morgon lär väl bli igen den 15 januari då vi har nästa tenta.



LLFUAMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0