nanana you are a rainbow staaaar!!

När man tentapluggar är det verkligen gött när nån kommer och räddar en och man blir tvungen att ta en paus.
Någon gjorde detta för mig idag och det var en gryyymt rolig paus!

Helt plötsligt mitt bland alla hormoner så ringer telefonen och jag svarar naturligtvis. Det är ingen i andra änden som vill prata med mig. Istället hör jag bara massa hög musik, en askäck faktiskt ganska go låt som gick så här " you are a rainbow star!"

Denna musiken upprepas gång på gång på gång " YOU ARE A RAINBOW STAAAAR!!" Det var det enda som sjöngs!
Det lät såååå gryymt kuuul och jag ropade hallå flera gånger! men ingen svarade utan det va bara detta "rainbow star" heeeela tiden! och det slutade inte så utan det fortsatte verkligen gång på gång så efter några minuter va jag tvungen att lägga på. men den låten asså såååå aaaskuuul. Har sökt efter den på youtube men hittade den inte.

När jag sen kollade på nummerpresentatören så var det mammas nummer. Men hon fattade ingenting och dessutom lyssnar de på radiomusik på jobbet och det där var definitivt ingen låt jag hört på radio!

Men det passade ju grymt bra för jag va typ klar med hormonerna när det ringde så sen pluggade jag vidare på ögat, färger och ljus. och deet gick ju bra för någon hade ju precis ringt och talat om för mig hundra gånger att vem var det som var regnbågsstjärnan? Jo det var tydligen jag!


NANANANA I AM THE RAIN BOW STAR!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0