bara massa ytlig skit

Har jobbat idag och sen har jag varit så trött så jag har legat i min säng
och tagit det vääääldigt passivt! Ska se new moon imorrn på bio så då kunde
det ju va läge se twilight först. Så det har jag gjort och har även läst de två
första böckerna (dock inte idag).

Och visst det är bra. Ja bra! Men inte mer än bra. Fattar inte varför det har blivit
sånt hysteri. Absolut inga böcker eller film som jag känner att jag bara måste se
igen. och Edward är verkligen inte snygg! Han ser bara grymt creepy ut med sina
stirrande ögon. Dessutom är de så extremt besatta av varandra.


Så därför tänkte jag nu ägna mig åt lite fjortisfasoner och lägga upp bilder på de 4 absolut snyggaste
killarna i världen enligt mig! Se och njut:
De tre första är inte i ordning och den snyggaste har jag sparat till sist.





Severus Snape!







Dr Burke i Greys Anatomy! Gryyymt snygg!





Dr Shepherd i Greys Anatomy..han har det där lilla extra!!






Här har vi den absolut snyggaste i världen som jag hittills sett!

Namnet är hemligt. Detta för att han till skillnad från de andra faktiskt finns i verkligheten.
Man om ni tittar riktigt noga och använder er fantasi väl så måste även ni ju erkänna
att jag har rätt!



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0