hmmm

klockan är 05.19 och jag är klarvaken..vad händer?

För er kanske det inte låter som nån big deal men för mig var det det
för det gällde faktiskt heela min framtid och min stora dröm som jag haft ända
sen jag va liten. och detta va i princip min sista chans eftersom några stjärnor i sthlm
kommit på nya regler. Men jag bad ju för detta och det var väl inte Guds vilja då.

Men i så fall kan han ju gärna tala om för mig varför det inte är hans vilja och så kan han ju
också gärna ta bort min längtan och önskan! och det kunde ju inte gått mkt sämre för på lottdragningen
hamnade jag typ sist. Ibland kan man verkligen undra vad Gud sysslar med asså..


jag har väääldigt svårt för människor som skryter, men ibland kan man inte låta bli och efter att min framtid precis rasat samman så tillskriver jag mig själv rätten att skryta lite:

I måndags fick vi tillbaka våra tentor. Det var multiple choice och på en del av tentan på en fråga hade jag svarat C och fått rätt medan  alla andra i klassen som svarat C hade fått fel. För många hängde denna poäng på om de skulle få godkänt på den delen eller inte. En tjej som satt bredvid mig hade fått ig med en poäng ifrån godkänt och svarat c och fått fel. Så hon frågade mig om vi kunde gå fram och visa min tenta. och visst sa jag, det kan vi väl göra. Jag var nämligen 110 på att det var c som var rätt! Så vi gick fram och så här gick det till ungefär:

han: " oooj då har jag gett dig rätt för c?"
jag: "c är rätt! jag är  110!"
han: "det är det ju inte för om du kollar här så..."
jag: "c ÄR rätt för om du kollar här så..."
han: Du tänker fel därför att om du tänker så att cortisol..."
jag: Nej DU tänker heeelt fel! Jag VET att c är rätt därför att cortisol..."

efter ca en minuts diskussion så utbrister han plötsligt i panik

"ooooj jag tänker ju heeelt galet! Du har rätt! ååå nej nu har jag gett alla fel och jag har tänkt heeelt fel och så var det rätt och nu måste jag in på pin pong och rätta till detta genast!"

som sagt så hängde denna poäng för många om de skulle få godkänt eller inte så
det var rätt många som fick godkänt efter detta!

och vem var detta tack vare? Jo detta var tack vare tjejen de satte på plats nummer 393 i reserv!
okej de drog lott men ändå!

För övrigt ska jag till Ullared idag med Malin och Linnea.



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0