gangsta, vitlökshackare..ja Ullared helt enkelt!

Har varit på Ullared med mina två vänner som jag älskar så mkt som heter Linnea och Malin!
Vi var smarta och åkte tidigt och lagom till när vi var klara att betala så kom allt folk. Yes, timing!

Handlade en hel del faktiskt! Köpte en julklapp till Robbin från mamma (hon hade bett mig om hjälp)
så kommer jag hem och visar väldigt nöööjd upp den assnygga svarta tröjan för mamma och pappa. så här gick det till:

mamma: vad står det på tröjan? gangsta generation?! vad betyder det?
jag: " mamma, det är nåt man säger på skämt, typ eey är du en gangsta eller?"
pappa: "passar det sig verkligen att vi ger en sån tröja till robbin?"
jag: " men det är inget seriöst"
mamma: "jag och pappa får fundera på detta"

Ska jag va riktigt ärlig hade jag inte läst vad det stod utan tyckte bara att tröjan va så grymt snygg. Men vaddå det är ju ändå inget seriöst. Folk säger ju så till varandra typ tja gangstars! Men nu kanske jag får behålla min gangsta generation i storlek mångastorlekarförstor för mig. Kuuul. Men jag får väl spara den till min blivande gangstapojkvän eller nåt..;)

kom också hem med fem lökhackare för 20 kronor styck. Grymt billigt så nu har jag köpt för att dela ut till hela släkten en till mormor, en till mamma, en till mig själv (till mitt framtida hem), en till julklappsleken med släkten och en till robbin från mamma o pappa.

och jaa jag diggar lökhackare!


och på tal om min dröm som gick i kras. Jaa jag sitter här nu och inser för miljonte gången i mitt snart tjugoettåriga liv att livet inte är rättvist. Inte ett dugg.

men får ändå se ljuspunkterna med att jag inte kom in:
1. Jag får gå kvar på en utbildning jag faktiskt trivs riktigt bra på!
2. Jag får gå i samma klass som Joanna, Diana och Jungan <3 och 126 andra sköna människor
3. Jag kan titta på den aaaassnygga killen i klassen varenda dag 


och imorgon ska jag till skolan och skära i grishjärtan! =)


Dessutom så är det härliga tider nu och jag älskar Jesus!! =D



LLFUAMJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0