Coop Forum

Detta låter kanske väldigt konstigt, men det finns inget bättre ställe att va på vid jul än på Coop Forum.
Jag verkligen älskar att jobba där när det är jul för då är det mycket folk och mycket att göra och det äälskar jag! =D

Det finns verkligen gott om lustigt folk. Här har vi tre exemepl på folk jag träffat idag:

En tant som talade om för mig att hon bara hade tänkt handla ansjovis när hon åkte till Coop men det slutade med att hon handlade saker för 1300 spänn! Lyxfällan nästan kanske ;) hahaa

En blondin kommer fram till mig nere vid konserverna och frågar mig vart potatisen finns. Jag hade sån god lust att säga att "det står en binge nere på skoavdelningen" men istället talade jag artigt om för henne att den finns nere på frukt- och grönsaksavdelningen och hon bara "jaha! Tack så mkt!" hahahaha

När jag sitter i kassan så köper en man godis. Han har lagt det i två påsar. Hälften i en genomskinlig plastpåse och hälften i en karamellkungenpåse. Han förtydligar för mig extra noga att det är godis i båda påsarna.
Jaha är det det jag som trodde att det var tomater i den ena påsen (sa jag ju naturligtvis inte) hahaha

nä men folk är trevliga och jag älskar folk!


Ha en riktigt God Jul allihop!! =D

och nu är det dax att skrapa den årliga trisslotten som jag får av pappa varje jul =)


LLFUMJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0