Grymt tacksam!

Jag är såå väldigt tacksam över att jag har så många heelt underbara vänner!!
När allt går kaos så kan man lita på att de verkligen står vid ens sida.

För några veckor sedan var jag ledsen över en sak och så ringer Malin precis då.
Knappt 20 minuter senare kommer Malin och Linnea helt oväntat hem till mig
och med sig har de köpt godis och popcorn och har med sig ett dataspel!!
Mitt hjärta smälte verkligen! Tänk att få ha dessa tjejer som vänner! Fantastiskt!!

Förra veckan var det också en väldigt jobbig sak och på onsdagen jobbade jag kväll.
När jag kommer hem från jobbet sitter Ida och Rebecka hemma i mitt rum i min soffa!!
Då har dessa fantastiska tjejer städat och dammsugit hela mitt rum. Lagt in alla kläder snyggt i
garderoben. Möblerat om mitt rum precis som jag pratat om att jag ville ha det.
Alla prydnadssaker som tidigare bara stått i en enda hög hade de nu ställt ut jättesnyggt där
de passar och hängt upp en del på väggarna. Höll verkligen på att börja storgråta när jag
såg allt detta!

Livet är inte alltid lätt men Gud är oavsett alltid så grymt god!!
Jag känner verkligen hur han ger mig kraft när jag inte orkar.
Han ger mig frid när jag är orolig.
Han ger mig glädje när allt känns hopplöst.
Han har gett mig massor av helt fantastiska vänner!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0