blogg och bröllopskaos

nu har jag då börjat blogga igen=)

Idag har jag suttit och pratat med min syrra i flera timmar om allt mellan himmel
och jord..asgött! Det blir inte av att man får tid att snacka så mkt annars.

Har också varit hos Lena och fått alla bal- och studentbilderna på en skiva nu
så att jag kan börja skicka tackkort till alla, känns som det börjar bli dax att göra det nu.

Sen är det kaos med bröllopet asså. Har skrivit häften att lägga ut vid sittplatserna
och nu kan inte hennes pappa skriva ut dem på sitt jobb pga datorn så nu  har han monterat
ner hela skrivaren och är på väg hit för att skriva ut allting här. usch orkar inte

Funderar på att baka tacopaj sen..men får se.

Ha en underbar kväll..det ska jag försöka ha!! //Jossan

Kommentarer
Postat av: Tina

jag åt tacopaj igår :) haha

2008-07-31 @ 09:24:53
URL: http://tinaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0